
Jak przeprowadzać szybkie promocje gazetkowe?
ZAMÓWIENIA
Warunki handlowe klienta – przedstawiciel handlowy przy tworzeniu zamówienia ma możliwość realizacji zamówienia w oparciu o jego cennik oraz upusty danego klienta.
Promocje klienta przedstawiciel handlowy ma systemowy podgląd na promocje z których korzystać może dany klient. Promocje mogą dotyczyć zarówno ceny promocyjnej jak i upustu
Kopiowanie ostatnich zamówień przedstawiciel handlowy podczas kolejnej wizyty u klienta ma możliwość skorzystania z funkcji podpowiadającej towary z ostatniego zamówienia jakie ten klient złożył
Podgląd na saldo opakowań z klientem – podczas wizyty u klienta, przedstawiciel handlowy ma możliwość sprawdzenia aktualnego salda opakowań z tym klientem.
PŁATNOŚCI
Niezapłacone i przeterminowane faktury klienta – przedstawiciel handlowy w kartotece klienta otrzymuje informacje na temat nieuregulowanych faktur klienta, jak też tych które są przeterminowane (wraz z informacją o ilości dni przeterminowania).
Przyjęcie płatności - system umożliwia funkcje spłaty faktur przez klienta. Do przyjętej przez przedstawiciela gotówki, tworzy się dokument KP. Spłata może dotyczyć wartości całego dokumentu lub jego części.
Blokady i wykorzystanie kredytu kupieckiego – system informatyczny umożliwia określenie automatycznie stosowanych blokad w oparciu o m. in. przekroczenie limitu kredytu kupieckiego, wartości przeterminowanych płatności, czy ilości dni przeterminowania płatności.
Historia zamówień i płatności klienta – przedstawiciel w momencie wizyty u klienta, ma informacje na temat historii zamówień klienta, jak też KP jakie mu wystawiał.
DLA PRZEDSTAWICIELA
Aktualne stany magazynowe i cennik oraz promocje - system daje przedstawicielowi handlowemu informacje na temat aktualnych stanów magazynowych towarów we wskazanym przez przedstawiciela magazynie.
Podgląd realizacji targetów sprzedażowych – przedstawiciel ma możliwość wglądu do stopnia realizacji targetów sprzedażowych. Informacje te są na bieżąco aktualizowane w oparciu o dane z systemu sprzedażowo magazynowego przedsiębiorstwa.
Początek i koniec pracy – system rejestruje początek i koniec pracy przedstawiciela handlowego, zbierają jednocześnie informacje na temat samochodu, który wykorzystuje, jak i jego przebiegu.
Zamówienia obcych przedstawicieli – aplikacja na urządzeniu przedstawiciela może pokazywać zamówienia przedstawicieli producentów, które zostały złożone u jego klientów. Aby nie dopuszczać do dublowania się zamówień, system umożliwia wprowadzenie funkcji, w której przedstawiciel akceptuje lub odrzuca zamówienie złożone przez przedstawiciela producenta.
DLA ZARZĄDU
- Zwiększenie efektywności i kontroli przedstawicieli.
- Usprawnienie i skrócenie czasu obsługi Klienta.
- Targetowanie pracowników i badanie wykonania założonych planów.
- W pełni zautomatyzowany system sprzedaży towarów, tworzenia listy zadań i tras ( Vanselin – preseling).